HTML

Idők Urai

Time management, zen, GTD, web 2.0, online marketing.

Munkaszervezés - Gyurma módra

2010.02.18. 10:02 Gyurma Pappa

Egyelőre úgy érzem, megtaláltam a legjobb eszközöket. Nem meglepődni, mind Google.

1. Gmail

A google levelezője konkrétan három pillérre épül nálam (innen loptam):

  1. Inbox Zero: folyamatosan üresen tartom az emailfiókomat, ezzel elérem, hogy ha bármi új jön, ne vesszen el.
  2. Összetett label rendszer: ügyfelekre, projektekre, kategorizált információkra alábontom a bejövő leveleket. Így mindent megtalálok, mindent vissza tudok keresni, és azzal sincs gondom, hogyha valamit hosszú idő után kell megtalálnom.
  3. Multi inbox és superstar rendszer: az emailekben érkező taskeket csoportosítom, a fenti link szerint.

2. Calendar

Alap, mikor-kivel találkozom, mikor mit akarok csinálni. A taskeket nem szeretem időponthoz kötni, inkább határidőket állítok fel projektre.

3. Tasks

Nekem nagyon tetszik. A képezhető listák projektek, +1 elmaradás, +1 általános dolgok lista. Azon belül mérföldkövek vannak, melyek részfeladatokra vannak bontva. Pl.:

Projekt: Adóterv xy ügyfélnek

Mérföldkő 1.: Társasági adóalap tervezése

  • termélesi folyamat költségelemzése
  • árvbevétel szerkezet elemzése
  • igazgatási költségek elemzése
  • egyéb tényezők elemzése
  • pénzügyi eredmény elemzése
  • lehetséges eredmény átcsoportosítások
  • stb.

(persze ennél sokkal hosszabb a dolog, de nem árulom el minden titkomat ;) )

4. Chrome

Nagyon tetszik ez a böngésző: gyors, letisztult, az új kiterjesztés rendszer nem lassítja, úgy ahogy a Firefoxot.

5. Papír, ceruza

A leggyorsabb módja annak, ha valamit fel kell jegyeznem. Általában ezzel kezdem, és ha bármi olyan van, ami tartósan kell, utána viszem fel gépre.

6. Docs

Megosztásra, szerkesztésre is használom, plusz az új upload lehetőség miatt (google drive jeee) még jobban szeretem. 

Mindezek mellett használom a Contacts-t telefonszámok és emailcímek tárolására, a Buzz-t kommunikációra, és a Groups-t is használtam már, amikor kellett, illetve a Reader-ből sok fontos infot is meg tudok kapni.

Ja: angolul használok mindent. Miért? Mert előbb frissül mint a magyar, és sokszor több a fícsör is az angolban. És a Zümm egy barom név...

Szólj hozzá!

Címkék: gtd saját time management

A bejegyzés trackback címe:

https://idokurai.blog.hu/api/trackback/id/tr201768317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása